Mijn eerste blog.

Wow vandaag dan toch maar weer opnieuw gestart met bloggen, mis het enorm dus ga er gewoon weer voor.
Ben benieuwd of ik het weer kan terug brengen na wat het was toen ik er een jaar geleden mee stopte.
Mijn blogs gaan voornamelijk over mijn grootste passie’s en werk: fashion, makeup, verzorging, tattoo’s, fotografie en mijn kinderen.
Ik ben een enorme shop fan maar wel is bijna altijd alles “on a budget” dit is omdat ik natuurlijk maar een alleenstaande mama ben die het niet super breed heeft maar ook omdat ik veel geld aan een ding uitgeven zonde van mijn geld vindt.
En niet vergeten wat ik leuk en cool vind is misschien niet iets wat jij leuk vindt, maar ik ben dan ook geen 20 meer en iedereen heeft z’n eigen smaak.

Zijn er dingen die je graag voorbij wilt zien komen zeg het me dan.
Oja ik maak heel graag selfie’s dus ook die zal je regelmatig voorbij zien komen.

Je kunt me ook volgen op Instagram en Twitter.
Hugs and xXx

Yes I’m gonna blog again, I miss it so much that I decided to give it another go.
Hope to get it back to the level I had it once before.
On my blog you’ll find the things i love in life (beside my kids and boyfriend) fashion, makeup, beauty, tattoo’s en lots of selfie’s.
I love shopping but I love it more when it’s on a budget, because I don’t like waisting money on expensive products when I know I can get almost the same products on a budget.
When you read my blogs don’t forget that I am 40+ and not 20 years so what I like isn’t always what you like but thats fine.
If there is anything you want me to blog about just let me know.

You can also follow me on Instagram and Twitter.
Hugs and xXx

10271504_10200263167217717_5083925978057870564_n

3 thoughts on “Mijn eerste blog.

Leave a Reply

