Fotoboek.

Behalve dat ik fotograaf van beroep ben maak ik ook heel graag privé foto’s.
Ik maak op een simpel uitje echt wel een paar honderd foto’s die ik ook allemaal op mijn computer opsla, bewaar en regelmatig bekijk.
Maar het liefst heb ik ze ook gewoon afgedrukt.
Je kunt tegenwoordig van die super gave fotoboeken online maken en bestellen maar ik wil gewoon de ouderwetse echte foto die ik zelf moet inplakken.

Nu had ik het afgelopen jaar geen foto’s ontwikkeld dus heb ik dat vorige week even gedaan, en vandaag kon ik ze ophalen.
Twee leuke maar simpele fotoboeken gekocht 3,99 en fotostickertjes 0,45 bij de action en plakken maar…

20150408_171348   20150408_145526

De fotoboeken die ik heb gekocht en de 219 foto’s die ik moest inplakken.

Na 3,5 uur plakken onder het genot van een muziekje en lekker kopje thee, z’n 876 foto stickertjes verder ben ik eindelijk klaar. 20150408_171132

20150408_171316

Simpel maar ik ben er blij mee en ik weet zeker dat er vaak in de boeken gekeken zal worden.
Hoe doe jij dat met je foto’s alleen nog maar digitaal, de online fotoboeken, een mooie doos met daarin los al je foto’s of toch het oude fotoboek?

Je kun me ook volgen op Instagram en twitter.
Hugs and xXx

Leave a Reply

