Laarzen gekregen.

Donderdag ben ik even lekker met mij jongste dochter (Lees 18 jaar)na de stad geweest.
Even lekker samen snuffelen, kopen, kletsen en natuurlijk wat eten en drinken.
Mijn dochter was opzoek naar een paar laarzen….jep dat lees je goed de lente is er en zij wilde een paar nieuwe laarzen.
Nou heb ik zelf een heel klein schoen probleempje dus ik weet precies hoe dat gaat als je iets wilt dan gaat het er ook komen.
We zijn eerst even naar Claires geweest voor een nieuwe neuspiercing uhh nee niet voor mijn.
Lekker op ons gemakje alle leuke kleding winkel gehad en eigenlijk niet eens veel gekocht had twee t-shirt dat was alles.
Gelukkig zagen we in de laatste schoenenwinkel een paar super cool boots.20150409_125909

Aangepast en meteen verliefd en zo super lief ik kreeg ze van mijn dochter “je krijgt ze van mij hebben we weer dezelfde schoenen”.
Ja dat is echt een probleem want we hebben dezelfde smaak in schoen gelukkig heb ik een andere maat dan haar.

20150409_125558

De ritsen kun je open of dicht dragen op het tussen stuk onder de rits zitten ijzer studs, zwarte steentjes en zilver ringetjes.
Heb ze gekocht bij Xtrastar en waren nu afgeprijsd na 25,-

Ik ben er blij mee en zal ze wel eens proberen te stijlen op 2 of 3 manieren en er een leuke blog van maken.
Wat vinden jullie, houden jullie van dit soort boots of ken je er helemaal niets mee.
Is er een manier van stijlen die je er graag mee wilt zien… ik lees het graag.

Je kan me ook volgen op Instagram of Twitter.
Hugs and xXx

One thought on “Laarzen gekregen.

Leave a Reply

