Shopblog 1.

Vandaag een shopblogje het is een kleintje maar wilde hem toch met jullie delen.
Zoals ik al eerder had gezegd was ik afgelopen week met mijn dochter naar de stad geweest want zij zocht laarzen.
Zelf had ik niet veel nodig maar eenmaal bij de Primark binnen zag ik toch wat leuke
t-shits.
20150412_125531
1. Kort topje deze draag ik vaak onder kleding die doorschijnt maar waar ik liever geen lang hemdje onder aan wil.

2. Bandeau in 3 kleuren deze hebben wel een vulling maar die haal ik er vaak uit.

3. Skinny jeans….tja voor 13,- kan ik hem gewoon niet laten liggen.

4. Grijs geribbelde haltertop simpel voor zowel netjes te kleden of gewoon lekker casual.

20150412_1301395. Is geloof ik het enigste t-shirt
wat ik kon vinden met een v-hals.
De meeste shirt bij de primary hebben een hoge ronde hals… sorry maar ik hou er zo
niet van.

20150412_1303206. Een wat wijdere top met spaghetti-bandjes.
Vond het gewoon een leuk shirt om te zien en het staat me leuk.

Dat was alles niet veel maar altijd leuk om te delen.

Ben benieuwd of jullie ook al je lente/zomer collectie aan het aanvullen zijn.

Je kan me ook volgen op Instagram of Twitter.
Hugs and xX

 

 

 
Today I have a little shopblog for you.
Its not al lot but I still want to share it with you.
I went shopping with my daughter the other day because she needed new boots.
Even when I don’t need anything I still like to go and just look around.
But when we went to Primark I found a few shirts I liked.

1. its a crop top for when I wear clothes that show a little bit to much.
2. Bandeau in three different colors.
3. Skinny jeans well for 13 euro I need to get one.
4. Grey ribbed neck top love to dress up with tops like this but you can also wear them more casually.
5. Simple v-neck shirt and I think the only v-neck shirt I can find at primark.
6. Cute top with spaghetti straps I just like the way it looks on me.

Thats it I hope you like it and Im curious if you are already shopping for your spring collection.

You can also follow me on Instagram and Twitter.

4 thoughts on “Shopblog 1.

Leave a Reply

