Rimmel Londen Provocalips 16hr kiss proof lipcolour.

Ik draag pas sinds een jaar of twee graag lipstick van te voren was ik er nooit fan van.
Heb je je lippen mooi gemaakt en vervolgens laat je een spoor van lipstick achter nee daar hou ik niet zo van.
Tot ik de longstay lipsticks en gloss ontdekte nu gaat er bijna geen dag voorbij dat ik geen lipstick draag.

De rimmel londen provocalips zijn er in 8 kleuren maar in nederland zijn er maar 6 kleuren te koop en kosten 11,99.
Ik heb er drie gekocht kleur

20150414_121950

 

200 – i’ll call you

550 – play with fire

700 – skinny dipping

 

De kwast bestaat uit twee kanten de lipkleur en de transparante lipgloss.

20150414_13090220150414_122321

 

Eerst breng je de lipkleur aan, en wacht tot de is opgedroogd.
Ik vind dat hij dan erg droog aan voelt maar zodra je de transparante gloss erover doet voelt hij meteen goed aan.
Lekker zacht en plakt niet.

De 16hr die rimmel beweerd blijft hij bij mij niet zitten maar tussen de 8 en 10 uur zeker wel, het ligt er natuurlijk ook aan wat je allemaal doen.
Gedurende de dag wordt hij wel wat lichter, dan kan hem wel bijwerken maar doe dit wel voorzichtig.

 

20150413_08382620150219_094526

 

<— nr 200
nr 550 —>

Helaas heb ik van nr 700 geen foto omdat ik hem eigenlijk nooit draag, ik vindt de kleur te licht en niet mooi bij mezelf.

 

 

 

Wat vinden jullie van de provocolips en welke is je favoriete kleur?
Je kunt me ook volgen op Instagram en Twitter.

hugs and xXx

Im wearing lipstick for 2 year now before that i just didn’t like it.
You spent time to make your lips look nice en then the lipstick is all over the place.
But since i discovered the longstay lipstick i wear lipstick almost every day.

The rimmel londen provocalips are available in 8 shades but in the netherland they only have 6 shades, the prize is 11,99 euro.
I bought 3 shades.
The applicator has two sides one for the lip colour and one for the lipgloss.
First you apply the colour and let it dry, its feels a bit dry but immediately when you apply the gloss it feels nice.
The gloss is soft and not sticky and give a beautiful shine to the lipcolour.
It’s not gonna stay on for 16hr like rimmel says but depending on what you do it wil last 8 till 10 hours.
During the day the colour wil fade away a bit but you can touch it up if you want.
I don’t have a picture with colour 700 because i don’t like the colour on my lips.

Witch colour do you like the most?
You can also follow me on Instagram and Twitter.

Hugs and xXx

Leave a Reply

