Een dag in snap/selfie’s.

De titel zegt het al vandaag krijg jullie een dag in snapchat en selfie’s.
Heb niet zo veel foto’s want vergat er af en toe een te maken, maar genoeg om er mijn dag mee te laten zien.
De volgende keer zal ik meer foto’s maken en ook de dag erna meteen bloggen, deze blog is van woensdag.

Today the blog is a day of my week in selfie/snapchat.
It’s the first one and i forgot to take more picture’s but its enough to get the idea how my day was, the picture are from last wednesday.

2015-04-16 13.57.35

 

Zoals elke ochtend begin ik mijn dag met het wakker maken van mijn twee zonen.
Daarna na beneden mijn tandenpoetsen en dan een lekker kopje koffie.

After i wake up my kids and brush my teeth i get myself a nice cup of coffee.

 

 

 

 

 

 

 

Snapchat-20150414074344

Snapchat-20150413020221

 

 

 

 

Toen tijd voor makeup en wat bloggen.

Then time for makeup and doing some blogging.
Daarna heb ik wat oefeningen gedaan voor mijn knie als ik niet naar therapy moet doe ik altijd thuis een aantal oefening om hem toch te blijven trainen.
Daar ga ik van zweten dus even de stinkie weg douche.

When i was done blogging i did some exercises for my knee, when i don’t go to therapy i exercise at home to make sure my knee keeps moving.
That make’s me sweat so i need a shower.
Snapchat-20150415093350

 

 

 

 

 

Dit is hoe mijn haar eruit voor het douche en nadat het gedaan heb.

Before and after i did my hair.

 

 

 

Snapchat-20150415101929

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Omdat het wel een hele mooie dag was heb ik lekker in de tuin gelegen gewoon niets doen alleen genieten met een muziekje aan en een lekker koud glas water.

It was such a beautiful day that i decided to put on some music grab myself a cold glass of water and enjoy the sun.
Snapchat-20150415014717

 

 

 

 

 

 

Helaas ben ik de rest van de dag foto’s vergeten en ook van de avond heb ik er maar een gemaakt.

Unfortunately i forgot to take more picture’s of the rest of the day and the evening this is the only one i made.
Snapchat-20150413084336

 

 

 

 

 

 

 

Volgende keer zal ik echt beter mijn best doen, ik dacht altijd dat ik veel selfie’s en snapchats maakte maar dat is dus eigenlijk niet zo.

Hoop dat jullie het toch leuk vinden.
Je kan me ook volgen op Instagram en Twitter.

Hugs and xXx

Next time i’m gonna take more picture’s, i alway thought i take lots of selfie’s and snapchats but i guess not.

You can also follow me on Instagram and Twitter.
Hugs and xXx

 

Leave a Reply

