Uitslag MRI.

Dit deel van mijn blog is heel persoonlijk, hier ga ik kleine blogjes schrijven over mijn leven.
De blogjes bevatten de dagelijkse dingen; leuke of minder leuke,  spannende of soms gewoon heel erg saaie.
Mijn kinderen worden wel genoemd in de blog maar er zullen geen foto’s van hun op de site komen, dit omdat ik hun privé leven wil beschermen.
Ik ga geen beknopte blog schijven over mijn leven voor vandaag, als je mijn blogs leest  en blijft volgen krijg je vanzelf een idee over hoe mijn leven is – en hoe het eruit zag voor de blog.

18 September 2014 was ik het slachtoffer van een geweldsdelict. Ik ben een aantal keer met een mes gestoken, waarvan een keer in mijn knie. Deze was er erg slecht aan toe en is diezelfde dag nog geopereerd – gelukkig kon ik na twee dagen na huis.
Revalideren gaat helaas niet zoals ik gehoopt had. Tot december ging het redelijk goed, ik kan mijn knie 110-120% buigen en op een paar mm na volledig strekken. Echter heb ik veel pijn, huid/aanraak pijn, maar ook in de knie voelt het niet goed. Lopen kan ik de ene dag beter dan de andere, en ook mijn balans is een groot probleem.

Dus is er op 2 april een mri gemaakt en afgelopen dinsdag kreeg ik hiervan de uitslag.
Op de mri is gezien dat mijn kraakbeen beschadigt is, dat er een – of meerdere, dat ben ik even vergeten –  bloedinkje zit en ook is er veel verkleving.
Dus nu heb ik een afspraak om te kijken of er opnieuw geopereerd zal worden, dit antwoord is nog even afwachten.
De foto is van een shoot die ik heb gedaan, het was de eerste keer na wat er is gebeurd dat ik foto’s heb laten maken.

Je kunt me ook volgen op Instagram of Twitter.
Hugs and xXx
DSC_9225

 

 

This part of my blog is personal every now and then there will be  a update about my life.
My kids are a part of my blog but i’m not gonna put picture’s of them on the blog.
They are to small and i want to respect there privacy.
There will be no recap of my life before my blog but if you read my blogs you’ll get a idea about how my life was before the blog.

18 September 2014 i was the victim of a violent crimeI was stabbed several times, one of them was in my knee.
My knee was in bad shape and needed surgery the same day, luckily i was allowed to go home after two day’s.

Rehabilitation isn’t going the way we hoped, i’m in a lot of pain, can’t always walk the right way and my balans is a problem too.
So two weeks ago i had a mri to see what going on in my knee and today i got the results.
My cartilage in my knee is damaged, there’s a bleeding in my knee and there’s scar tissue.
Next step is a consult with my doctor to see if new surgery is necessary.
The picture is from the first shoot i did after the incident.

You can also follow me on Instagram or Twitter.
Hugs and xXx

5 thoughts on “Uitslag MRI.

  1. Erg wat je meegemaakt hebt 😦
    Voor je knie gewrichten (wat een scharnier-functie is, zoals een elleboog) kan ik je “Glucosamine” aanbevelen. Je kan dat zelfs in het Kruidvat vinden denk ik. Het werkt ENORM goed tegen pijn in je gewrichten, helpt ontstekingen te genezen. I know, want ik gebruik het voor m’n elleboog.

    Véél sterkte.

Leave a Reply

