Boots styled three ways.

Zoals ik had gezegd in de blog over mijn nieuwe laarzen, hier de foto’s van de drie verschillende manieren waarop ik ze heb gestyled.
I mentioned in my blog about my new boots that i would style them three different ways…. well here we go.

Eerst gewoon casual onder een skinny jeans met zwarte top.
Casual with a skinny jeans and a black top.
20150411_11264820150411_112816

Tweede is meer een festival look – ik hou heel erg van een korte broek, leuk los shirt en een paar stevige boots.
Second more a festival look denim shorts, top and some cool boots.

20150415_101301 20150415_101350

De laatste look is netter. Er zijn mensen die vinden dat laarzen onder een korte rok gewoon niet kan,  ik denk daar echter anders over en draag vaak laarzen onder een rok.
Last one is more a neat look, although some people think you can’t wear boots underneath a skirt i think it look fine.

20150420_143947 copy 20150420_143649

Wat vinden jullie van de drie verschillende combinatie’s?
What do you think of all three outfits?

Je kan me ook volgen op Instagram en Twitter.
Hugs and xXx

You can also follow me on Instagram and Twitter.
Hugs and xXx

2 thoughts on “Boots styled three ways.

Leave a Reply

