Ootd.

Vandaag een ootd. Zoals jullie wel zullen merken is zwart echt mijn ding.
Dit was de outfit die ik aan had afgelopen dinsdag. Ik had die dag maar één afspraak – niets belangrijks dus lekker casual.
20150417_091916Eerst een foto van mijn make-up van die dag. Niets aparts maar gewoon een natural look – deze foto is overigens niet gephotoshopt, komt door het licht dat het zo lijkt.
20150417_091245   20150417_091310

De top is van kant en schijnt helemaal door. Ik draag er altijd een zwarte bh onder, soms met een bandeau of hemdje, en soms alleen de bh – ligt aan wat ik voor afspraken heb die dag. Net als de zwarte Skinny Jeans, komt de top van de H&M af.
Eronder draag ik zwarte wedge boots. Deze draag ik veel omdat ik door mijn knie niet op gewone hakken kan lopen.
20150417_090817 copy

Je kan me ook volgen op Instagram of Twitter.
Hugs and xXx.

Today a new ootd as you will see im a big fan of black.
This outfit i wore last tuesday i only had one appointment and it wasn’t very important so i could wear something casual.
My make-up is a natural look. (the photo isn’t photoshopped its the light that makes it look like it is)

The shirt is lace completely sheer so i always wear it with a black bra, sometimes i wear it with a little top or a bandeau.
Don’t know were the shirts from because i got i as a gift.
Black skinny jeans is from h&m.
Black wedge boots there boots i wear almost every day.

You can also follow me on Instagram or Twitter.
Hugs and xXx.

Leave a Reply

