Rimmel Velvet matte nagellak.

Ik ben geen nagellak liefhebber. Meestal lak ik mijn nagels maar één keer, en dat is meteen als ik terug kom van de nagelstudio. Ik geloof dat ik 5 nagellaktjes bezit, waarvan er zeker 3 zwart zijn, 1 donker blauwe en volgens mij nog ergens een mooie rode.
Je kunt dus wel raden dat ik meestal gewoon zwarte nagels heb. Vandaar dat mijn oog viel op de Matte-itude 017 van de velvet matte nagellak van Rimmel.
DSC_9791 copy
Het is een mooie, matte, zwarte kleur die je door het brede kwastje – bijna – in een keer kunt aanbrengen.
Wel heb ik twee lagen aangebracht voor het mooiste zwarte resultaat.
De nagellak is € 6,99 en te koop bij de drogist.
DSC_9820 copyOmdat ik wat glitters erbij wilde heb ik van NYC de Rock Muse Smoky 001 topcoat erbij gekocht – een doorzichtige zwarte topcoat met mooie kleine, en grote glitters.
DSC_9830      DSC_9835

Door het dunne kwastje kun je hem niet in een keer aanbrengen en heb ik ook deze 2 keer aangebracht.
NYC kost € 2,49 en is te koop bij de trekpleister.
1429804508445     DSC_9824 copy copy
Ik ben benieuwd wat jullie van deze zwarte nagellak vinden? Wat is jullie favorite kleur, of houd je helemaal niet van nagellak?

Je kan me ook volgen op Instagram en Twitter.
Hugs and xXx.

I’m no fan of nail polish i only do my nails one’s a month thats after i got them done by my nail-stylist.
I think i own 5 color 3 of them are black, one dark bleu and one beautiful red.
So you can guess that most of the time my nails are black.
Thats why i wanted to have the Matte-itude (017) velvet matte nagellak from Rimmel.

Its a beautiful matte black that you can apply i one stroke because of his wide brush,
for the deep black color you need to apply two coats.
The nail polish is 6,99 en you can buy the at the drugsstore.

I wanted some glitters so i bought the rock muse smoky (001) topcoat rom NYC.
Its a sheer black topcoat with lots of small and bigger glitters.
Because of the small brush you need more stroke’s to apply and 2 coats to get lots of sparkles.
The nail polish is 2,49 and you can buy it at trekpleister.

You can also follow me on Instagram and Twitter.
Hugs and xXx

3 thoughts on “Rimmel Velvet matte nagellak.

  1. Die Rock Muse Smoky past stukken beter, die zwarte matte lijkt me meer geschikt voor begrafenissen en past niet zo helemaal bij je denk ik.

Leave a Reply

