Gliss kur hair repair van Schwarzkopf.

Omschrijving van mijn haar: Dik, lang, veel, krullen, pluis……
Als mijn haar droog en gestyled is kam ik ze nooit want als ik dat wel zou doen ben ik een groot pluisje.
Maar als ik ze gewassen heb kam ik ze wel – alleen is dat niet het leukste om te doen want ik heb altijd erg veel klitten.
Jaren lang heb ik gezocht naar een antiklit spray die niet zwaar op mijn haar ligt, niet vettig word en een die goed werkt.
Sinds een jaar of twee gebruik ik de Gliss kur Hair repair van schwarzkopf en daar ben ik heel tevreden over.
DSC_9880

Op de site van Schwarzkopf staat: ” Directe doorkambaarheid & Intensief herstel. Makkelijk doorkambaar in seconden: TOTAL REPAIR ANTI-KLIT SPRAY verzorgt droog en beschadigd haar direct – niet uitspoelen. Geeft voelbare soepelheid en een intensieve glans.
De Repair-formule bevat 19 ingrediënten en vermindert haarbreuk tot 90%. Gebruik Total Repair voor soepel, gezond glanzend haar. De formule met haar-identieke elementen herstelt doelgericht en vult beschadigingen op.”
Op de fles staan ingrediënten en een kleine uitleg over hoe je het moet gebruiken – wat handig kan zijn als je nog nooit anti-klit spray hebt gebruikt.

DSC_9877De fles bevat een fijn spray dopje waardoor je het makkelijk over je haar kan verdelen.
DSC_9867Na het douche droog ik mijn haren eerst goed af, vervolgens spray ik de spray goed over heel mijn haar – ook aan de onderkant.
Daarna kam ik het met een detangle brush – dus geen borstel – goed door, waarna ik ze föhn en style.
Links is na het douche voor ik ze heb gekamd, rechts na het kammen, föhnen en style.
Snapchat-20150415093350   Snapchat-20150415101929
Ik vind het een fijne spray. Ik krijg er geen zwaar en vet haar van, en het doet goed zijn werk goed want ik kan goed mijn haren kammen.
De Gliss kur hair rapair is verkrijgbaar bij de drogist en kost € 4,49.

Je kan me ook volgen op Instagram en Twitter.
Hugs and xXx.

Description of my hair: thick, long,a lot, curls, fuzzy……
When my hair is dry and styled i never com it because then i looks fluffy.
But when i get out of the shower i need to comb them and thats no fun.
For years i been looking for a product to detangle my hair without making it heavy and greasy.
The last two years i’m using Gliss kur hair repair from Schwarzkopf and i’m very happy with it.
On the site of Schwarzkopf  they say” Direct combing & Intensive Recovery
Easy to comb in seconds: TOTAL REPAIR ANTI-SPRAY KLIT handles dry and damaged hair instantly – do not rinse.
A tangible smoothness and intense shine.
The Repair formula contains 19 ingredients and reduces hair breakage up to 90%.
Use Total Repair for smooth, healthy shiny hair.
The formula with hair-identical elements restores targeted and fills damage.

On the bottle is a little list of ingredients and a explanation on how to use the product, witch is helpful if you never used this kind of product.
The bottle has a fine spray nozzle so you can easily spray all of your hair.
When i get out of the shower i dry my hair with a towel then i apply the spay all over my hair and use a detangle brush to comb my hair.
After that i blow-dry and style my hair.
Left is when my hair is wet and not combed right is combed, blow-dried and styled.
I like the spray it’s not heavy doesn’t make my hair greasy and make’s it easier to comb.
You can buy Gliss kur hair rapair at any drugstore and it costs 4,49.

You can also follow me on Instagram and twitter.
Hugs and xXx.

 

Leave a Reply

