Catrice Eyeliner gel.

Mijn makeup look is niet klaar zonder eyeliner, maar ik kan niet alle eyeliners gebruiken.
Nu ik ouder word krijg ik nou eenmaal last van hangende oogleden, niet mooi maar met makeup kun je daar nog best iets moois van maken. Wat je alleen niet wil is als je eyeliner hebt aangebracht dat je hem terug vind op je ooglid omdat hij afgeeft.
Ik wil altijd een waterproof en een matte eyeliner…Catrice is voor mij de beste en ook nog eens betaalbaar.
DSC_9889
Op de site van Catrice staat: “De gel eyeliner met de uniek diepzwarte textuur is perfect voor een nauwkeurige lijn of smokey look. Met deze waterproof versie ben je voorbereid op de dagelijkse uitdagingen in het leven en behoudt je oog make-up een langhoudende glamourous uitstraling”. 
Ik heb altijd 010 Black Jack With Jack Black, en moet erbij zeggen dat hij sinds een paar maanden niet meer in de kleinere drogist te krijgen is – alleen nog maar drogisten met een grotere makeup selectie.
DSC_9892
Deze eyeliner is echt zwart en blijft de hele dag zitten – ook de hele nacht als je ermee in slaap valt. Je moet hem verwijderen met een makeup doekje, of remover.
DSC_9895Het fijne is dat hij heel snel droog is en dus niet afgeeft. Je kan hem heel makkelijk dun, of dik, aanbrengen het is net waar je zelf van houd.
Ik breng hem ook altijd net onder mijn waterlijn aan. en maak hem dan met een kleurtje een beetje minder hard.
DSC_9900Mijn look van vandaag met de actrice eyeliner.
Untitled-1Je kan de Catrice eyeliner kopen bij de drogist en kost € 3,99.

Je kan me ook volgen op Instagram en Twitter.
Hugs and xXx.

My makeup look is not complete without eyeliner but I can’t use all the eyeliners.
Now I am older i get drooping eyelids, not pretty but with makeup you still can make something beautiful of it.
What you don’t want is your when you done your eyeliner en you blink you got eyeliner on the top of your eyelid too.
I always want a waterproof eyeliner and a matte … Catrice is for me the best and also very affordable.

On the site of Catrice it says:”Gel eyeliners have a unique deep-black texture, which can either be applied totally accurately or blended for a beautiful smokey look.
The waterproof version by CATRICE is ready for all the challenges of everyday life and gives your eye make-up look a longlasting glamorous touch.
Now available in a premium glass jar”.
I alway have the 010 Black Jack With Jack Black and i have to say that it isn’t easy to get the liner because only the large drugstore’s sell them.
The eyeliner is deep black and stays on the whole day (and nights if you don’t remover it) and you need to remove its with makeup wipes of lotion.
He dries fast so it doesn’t smudge, you can easily apply a thin or thick line just the way you like it.
I also apply a thin line under my eyes.
My look today with the caprice eyeliner.
You can buy the Catrice eyeliner at your drugstore and kost 3,99.

You can also follow me on Instagram and Twitter.
Hugs and xXx.


2 thoughts on “Catrice Eyeliner gel.

Leave a Reply

