Een dag in snap/selfie’s.

Vandaag was niet een hele drukke dag, maar ik heb hem met selfies en snapchats voor jullie vast gelegd.
Mijn ochtend is vrijwel altijd hetzelfde; wakker worden met een kop koffie, mijn tandenpoetsen en vervolgens mijn makeup doen.

1430981116689      1430983110356

Daarna ben ik even naar de stad in Eindhoven geweest om opzoek te gaan naar twee joggingbroeken voor na mijn operatie
Ik heb namelijk alleen maar strakke broeken en dat gaat met mijn knie niet lukken.

20150409_121803      1430991010078  

Gelukt! Ik heb er twee gevonden die ook nog een beetje leuk zijn om te zien – ik vind joggingbroeken namelijk niet zo heel leuk.
Daarna even lunchen bij de Subway….. Zo lekker,  en op de terug weg lang de winkel voor wat boodschapjes.

1430994773010    2015-05-08 11.58.49

Tegen de tijd dat ik thuis kom is het tijd om aan het eten te beginnen. Mijn zonen zijn inmiddels ook thuis en hebben honger.
Na het eten ga ik achter de computer om te bloggen totdat mijn vriend komt.

1431012492613    1431009815217

S’avonds zijn we weg geweest naar familie – daar ga ik geen foto’s maken. Wel heb ik nog wat ideeën opgeschreven in mijn blog notitieboek, en lekker onderuit gezeten met een boek.

20150508_121622     Snapchat-20150508111749

Zo dit was mijn donderdag wel zo’n beetje.
Tot de volgende snap/selfie blog!

Je kan me ook volgen via Instagram en Twitter.
Hugs and xXx.

Today wasn’t a very busy day but still i made some selfie’s and snapchats for this blog.
My mornings are almost always the same coffee and makeup.
Then i went to the city in Eindhoven to buy myself some sweatpants because i need them after surgery.
When i had what i was looking for i went for lunch at subway…sooooo jummy, on my way home i did some grocery shopping.
By the time i was home my kids where home too and them were hungry so it was time to make dinner.
Time for a hour blogging before my boyfriend comes over and we go visit familie, didn’t take picture of that visit.
Later that evening i wrote some blog ideas en did some reading.
That was my thursday i’ll see you at the next snap/selfie blog.

You can also follow me on Instagram and Twitter.
Hugs and xXx.

5 thoughts on “Een dag in snap/selfie’s.

  1. Hey ik weet niet wat je precies bedoelt maar mijn mac is een imac 12,1 (21.5 inch medio 2011) model
    Op mijn mac draai os x yosemite versie 10.10.3
    Laat maar weten als dit niet/wel was wat je bedoelde.
    Groetjes

Leave a Reply

