Ootd.

Deze outfit is van vorige week maandag.
In de ochtend had ik een afspraak staan – de rest van de dag lekker niks. De kinderen waren nog steeds vrij van school en ik heb opgepast op mijn kleindochter.

20150414_110047Ik ben vergeten een goede foto van mijn make-up te maken, maar het was een snelle nude look – verder niets speciaals – en om mijn hand zitten mijn haar elastiekjes nog… Oeps, de volgende keer zal ik ze wegleggen.

20150414_110302

20150414_110646 copy

Ik draag een witte ripped jeans van Scapino, en een blauw t-shirt van de C&A.
Voor schoenen heb ik wedge peep toe sandalen van de H&M aan, deze zitten zo lekker en staan super leuk onder alles.

20150414_110827

20150414_110932 copy

Je kunt me ook volgen op Instagram en Twitter.
Hugs and xXx.

This outfit is from last Monday i only had one appointment that day.
My kids were still home because of the holiday and i babysit my granddaughter.
Forgot to make a good picture of my makeup but it was a simple nude look nothing fancy.
On my wrist i have my hairbands..sorry next time i’ll put them down before i take the picture’s.

White ripped skinny jeans is from Scapino.
Bleu v-top is from C&A.
And my beautiful wedge peep toe sandals are from H&M, these are so comfy and look great under everything.

You can also follow me on Instagram and Twitter.
Hugs and xXx.

 

 

Leave a Reply

