Etos Nagellak remover met spons.

Een van de redens waarom ik een hekel heb aan nagellak is dat je het ook weer moet verwijderen… Ieuw, zo’n vies karweitje. Het voelt vies, stinkt en het maakt mijn vingertoppen droog.
Maar omdat ik toch af en toe de nagellak zelf moet verwijderen heb ik een potje met sponsje gekocht.
Eens kijken of dat beter werkt..

DSC_9912
Op de site van Etos is niets te vinden over de nagellak remover met spons.
Op het potje staat echter: “Deze nagellakremover verwijdert snel en efficient alle soorten nagellak.
Met de spons in het potje kun je zonder watjes te gebruiken, makkelijk nagellak verwijderen.
Etos nagellakremover is zacht voor je nagels”.
Op de achterkant van het potje zit ook nog een klein plaatje met de ingrediënten.

DSC_9915
Snel even uitproberen dus – ik gebruik wel een handcrème voor ik met mijn vingers in het potje ga om te voorkomen dat mijn vingertoppen erg droog worden.
DSC_9929
Nu heb ik wel zwarte nagellak op, en ook glitter, dus dat wordt een zware test voor dit potje.
Ik doe eerst de gewone zwarte nagellak, daarna de vinger waar de glitters over de zwarte lak zit.
DSC_9932  DSC_9952

Zoals je kunt zien haalt hij de zwarte nagellak er niet helemaal af – het maakt niet uit hoelang, of hoevaak, ik mijn vinger tegen het sponsje draai er blijft een licht zwart laagje achter.
Ook de glitter verwijderd hij niet, en als je blijft draaien met je nagel schuur je met je glitters kleine stukjes van je sponsje af. De glitter gaat hij dus niet verwijderen, maar ook met gewone nagellak remover mot je altijd meer je best doen om glitters te verwijderen.
Oké, de nagellak en glitters zijn niet helemaal verwijderd maar ik denk dat een gewone kleur nagellak wel gewoon verwijderd zou zijn. Verder voelen mijn vingertoppen ook niet erg droog – vergeet overigens niet dat ik wel handcrème heb gebruikt.
Oja, het potje kost € 1,99 dus voor die prijs is het zeker geen miskoop en ga ik het ook nog eens uitproberen met andere kleuren nagellak.
DSC_9926
Je kan me ook volgens op Instagram en Twitter.
Hugs and xXx.

One of the reason i hate nail polish is because you got to take it of….ieuw i so don’t like that.
It feels weird,smells and make’s my fingertips very dry.
But sometime i have to remove it myself so i bought a little jar with a sponge and nail polish remover in it, lets see if this works.
One Etos site you can’t find anything about the little jay, but on the jay itself you can read: “This nail polish remover removes quickly and efficiently all kinds of nail polish.
The sponge makes it easy to use and remove nail polish without cotton pads.
Etos nail polish remover is gentle on your nails.”
On the back of the jay you can find the ingredients.

So lets try this out… i did use some nourishing cream on my hands to make sure my fingers don’t dry out.
Im wearing black and glitter nail polish not the easiest to remove but we gonna try.
You can see there’s still some glitter and black nail polish, and no matter how hard i try i can’t get it of completely.
Glitters are always hard to remove so i think it did a decent job.
My fingers don’t feel dry but don’t forget i used a nourishing cream.
The little jay cost 1,99 and i think you get a good product for that price.
I’m defiantly gonna try it out with different colors of nail polish.

You can also follow me on Instagram and Twitter.
Hugs and xXx.

 

2 thoughts on “Etos Nagellak remover met spons.

Leave a Reply

