Boek “Toen ik je zag”.

Het is echt jaren geleden dat ik een boek heb gelezen. Weet niet het is niet zo mijn ding.
Maar na een heel slecht jaar met veel stress waar ik bijna niet van los kom, rade mijn vriend me aan om een boek te gaan lezen.
Waarom ook niet ik heb niets te verliezen en misschien help het wel om te ontspannen.
Er is een boek wat ik al wild lezen vanaf het moment dat het uitkwam “Toen ik je zag” van Isa Hoes. Dus heb ik het gekocht en ben aan het lezen gegaan.
IMG_0619Ik vind het knap dat ze het boek heeft geschreven zo kwetsbaar maar toch zo sterk, langzaam de draad van het leven weer oppakkend.
Zelf heb ik ook iemand gekend die op jonge leeftijd al zwaar depressief was en op latere leeftijd helaas ook zichzelf van het leven heeft beroofd. Ik snap het niet en zal en zal het nooit begrijpen vandaar dat ik dit boek zo graag wilde lezen.
IMG_0620   IMG_0621

Wat een mooi boek, wat moet het haar kracht en verdriet gekost hebben om dit boek te schrijven.
Ik vond het soms moeilijk om te lezen en dacht vaak “meid ga toch weg ben hem…” maar ja zei hielt van hem en wild haar huwelijk redden. Voor haarzelf, haar kinderen maar ook voor Anthonie.
Het is een echte liefdesverhaal maar dan met ups en heel veel downs wat helaas geen gelukkig einde heeft.
Een echte aanrader voor iedereen die een goed verhaal wil lezen gebaseerd op de harde realiteit van veel mensen om ons heen.

Je kan me ook volgen op Instagram en Twitter.
Hugs and xXx.

It’s really been years since I read a book. It’s just not my thing.
But after a very bad year with a lot of stress my boyfriend advised me to read a book. Why not got maybe it helps me to relax.
There is a book I wanted to read from the moment it came out, “When I saw you’ from Isa Hoes. So I bought it.
I find it amazing that she wrote the book so fragile and yet so strong, slowly picking up her life.
Also, I have known someone who was severely depressed at a young age and later in life, unfortunately, has deprived himself of life.
I do not understand why and never will and thats the reason i really wanted to read this book.

What a beautiful book, it must have cost her a lot of strength and sadness to write it.
I sometimes found it hard to read and often thought “girl just leave him …” but she loved him so much and wanted to save her marriage. For herself, her children and also for Anthony.
It’s a real love story with a lot of ups and downs which unfortunately doesn’t have a happy ending.
Highly recommended for anyone who wants to read a good story based on the harsh reality of many people around us.

You can also follow me on Instagram and Twitter.
Hugs and xXx.

 

Leave a Reply

