Make-up van de dag.

Dit is de makeup die ik vandaag ga gebruiken, ik wil een rustige look een die iedereen kan dragen.
DSC_0053

Het oogschaduw pallette is van E.L.F (eyes lip face) 85040 natural, goedkoop maar zeker de moeite waard.
BB cream is van L’oreal paris voor een lichte en natuurlijke dekking.
Het concealer palette is van Coastal Scents, ik gebruik dit voor mijn wenkbrauwen strak te maken en soms ook voor mijn lippen.
Mascara is de i love extreme van essence en te koop bij de drogist.
Eyeliner is de eyeliner gel van catrice in 010 block jack with jack black verkrijgbaar bij de drogist.
In het kleine potje zit mijn wenkbrauw cream de dipbrow pomade van Anastasia beverly hills in dark brown. Als je deze koopt zit hij in een mooi glazen potje de mijne is helaas gevallen en was kapot, wel had ik geluk dat ik het zonder veel verlies in een ander potje kon doen.
De lipcolour is van de hema kleur nr 102. En dan gebruik ik natuurlijk ook mijn wimperkruller voordat ik mascara aanbreng.
makeup look1

Je kan me ook volgen op Instagram en Twitter.
Hugs and xXx.

This is the makeup that I will use today, just a simple look that anyone can wear.

The eyeshadow pallette of ELF (eyes lips face) 85040 Natural,it’s cheap but definitely worth it.
BB cream is L’Oreal Paris for a light and natural coverage.
The concealer palette of Coastal Scents, I use this to make my eyebrows tight and sometimes for my lips.
Mascara is the i love extreme of essence available at the drugstore.
Eyeliner is the eyeliner gel Catrice in 010 block jacket with black jacket available at the drugstore.
In the little year is my eyebrow dipbrow the pomade from Anastasia Beverly Hills in dark brown. If you buy this it its in a beautiful glass jar, unfortunately it fell down and the glass broke, but i could safe the product.
The lipcolour of the hematoma is color No. 102. And then I also use my eyelash curler before applying mascara.

You can also follow me on Instagram and Twitter.
Hugs and xXx.

Leave a Reply

