Black skirt styled three ways.

Deze keer style ik een zwart rokje op 3 manieren, ik heb een zwart rokje gepakt omdat eigenlijk iedere vrouw er wel een heeft. Dit zijn de drie manieren waarop ik hem het liefst draag.
This time i style a black skirt 3 way’s, I use a black skirt because almost every woman has one. These are the way i like a black skirt the most.

De eerste is lekker casual rokje, tanktop (of gewoon t-shirt) en mijn (fake)vans.
The first one is casual skirt, tanktop and my (fake)vans.

20150520_085850    20150520_085925

Tweede is netter de zwarte rok met een ecru topje, jasje en enkel laarsjes.
Second one is more a neat look black skirt with a ecru top, jacket and ankle boots.

20150520_091855   20150520_091932

Laatste is netjes maar toch ook casual rokje met spijkerblouse en lange over de knie laarzen. De laarzen maken het casual vervang ze door een paar pumps en je heb een net outfit.
Last one is a mix of casual and neat,  skirt with denim blouse and over the knee boots. The boots make it a casual look replace the boots with pumps and you have a neat outfit.

20150520_090604   20150520_090822

Je kan me ook volgen op Instagram en Twitter.
Hugs and xXx.

You can also follow me on Instagram and Twitter.
Hugs and xXx.

 

Leave a Reply

