Kruitvat Moroccan organ oil shampoo en cremespoeling.

Een paar weken geleden zag ik bij het kruitvat Moroccan organ oil shampoo en crèmespoeling, ik had ze nog nooit eerder gezien dus meteen gekocht want ik ben altijd opzoek naar goede shampoo en crèmespoeling.
DSC_0069

De flessen bevatten 500ml en kosten 1,39 voor de shampoo en 1,59 voor de crèmespoeling, veel product voor weinig geld.
Kruidvat zegt over de shampoo: “De Kruidvat Moroccan Argan Oil Shampoo is verrijkt met Marokkaanse arganolie. Deze olie staat bekend om de voedende en verzachtende eigenschappen. Doordat je haar de olie snel opneemt, voelt je haar niet zwaar of vettig aan, maar juist heerlijk luchtig, zacht en soepel”. Op de achterkant van de fles staan de ingrediënten en een uitleg over hoe te gebruiken.

DSC_0103

Over de cremespoeling zegt kruidvat: “De Kruidvat Moroccan Argan Oil Crèmespoeling is verrijkt met Marokkaanse arganolie. Deze olie staat bekend om de voedende en verzachtende eigenschappen. Doordat je haar de olie snel opneemt, voelt je haar niet zwaar of vettig aan, maar juist heerlijk luchtig, zacht en soepel”. Ook hier staan  op de achterkant netjes de ingrediënten en een uitleg.

DSC_0106

Ik gebruik ze beide nu 4 weken en heb er een twijfelend gevoel over, de shampoo wast goed maar na het uitspoelen voelt mijn haar als stro niet erg prettig. Als ik daarna de crèmespoeling gebruik lost die wel alles op mijn haar voelt goed en kamt makkelijk door en ik voel dat mijn haar gezond aanvoelt. De crèmespoeling vult de shampoo goed aan en samen zijn ze dan ook zeker de moeite waard zeker als je opzoek bent na goede shampoo en crèmespoeling voor een lage prijs, zelf ga ik hem niet meer kopen.

DSC_0084

 

Je kunt me ook volgen op Instagram en Twitter.
Hugs and xXx

A few weeks ago I saw the Moroccan argan oil shampoo and conditioner, I had never seen them so immediately bought them, because I’m always looking for good shampoo and conditioner.
The bottles contain 500ml and costs 1.39 for the shampoo and 1.59 for the conditioner, a lot of product for little money.

Kruidvat says about the shampoo: “The Kruidvat Moroccan Argan Oil Shampoo is enriched with Moroccan argan oil, this oil is known Because your hair oil absorbs quickly nourishing and soothing properties, do not feel heavy or greasy hair, but just delicious.. airy, soft and supple”. On the back of the bottle are the ingredients and an explanation on how to use.
About the conditioner kruidvat says: “The Kruidvat Moroccan Argan Oil Cream Rinse is enriched with Moroccan argan oil, this oil is known Because your hair oil absorbs quickly nourishing and soothing properties, not your hair feel heavy or greasy, it’s simply delicious.. airy, soft and supple”. Here, too, are on the back neatly ingredients and an explanation.

I use them both for 4 weeks now and i have mixed feelings about them, the shampoo washes well but after rinsing my hair feels like straw not very pleasant. After i use the conditioner my hair feels good and easy combing through, and I feel that my hair feels healthy.
The conditioner complements the shampoo well so they are definitely worth it especially if you are looking for good shampoo and conditioner for a low price, I personally won’t buy them again.

You can also follow me on Instagram and Twitter.
Hugs and xXx.

Leave a Reply

