Whats in my bag.

Zoals (bijna) elke andere vrouw draag ook ik een te zware tas met daarin een hoop spullen waarvan ik geloof, dat ik die nodig heb. Mijn tas heb ik een paar maanden geleden gekocht bij de H&M, ik ben er weken na opzoek geweest want ik wild heel graag een lichte tas met franjes.
2
Ik heb hem wel twee weken geleden een keer leeg gemaakt, omdat de bonnetjes mijn zicht in de tas belemmerde.
Ben je nieuwsgierig kijk dan met me mee.
11. Samsung mini tablet voor als ik of m’n zonen zich vervelen als we ergens heen gaan.
2. Makeup tasje met de makeup die ik door de dag nodig heb, zal er binnen kort een aparte blog over schrijven.
3. Portemonnee niet echt interessant maar wel erg belangrijk.
4. En natuurlijk een zonnebril deze kocht ik bij de c&a.
35. Selfie-stick gekocht bij de action en ruzie handig voor leuke foto’s en/of vloggen.
6. Travalo met mijn favorite parfum eerst had ik altijd de echte flesjes bij tot ik er een kapot in mijn tas vond.
7. Pasfoto mapje vol met pasfoto’s van mijn kinderen en de bibliotheek pasjes van mijn zonen.
8. Zakdoekjes tja ben verkouden….
9. Spiegeltje om door de dag heen mijn makeup bij te werken.
10. Muntjes van mijn zoon’s voetbalvereniging.
11. Handgel die ik altijd gebruik als ik na openbare gelegenheden ga en blaren pleisters die ik gewoon ook gewoon altijd bij moet hebben.
12. Notitie boek waarin ik al mijn blog idee schrijf.
13. Pen die ik nodig heb om te schrijven.
4
14. Bonnetjes die ik op de een of andere manier altijd in mijn tas bewaar ipv weggooi of thuis neerleg.
15 Telefoon heb ik natuurlijk altijd bij als ik weg ga.
16. Een overzicht van mijn inhoud.

Ook heb ik altijd een busje deodorant en mijn sleutels in mijn tas heb als ik weg ga, maar mijn deoderant was op en mijn sleutels haal ik als ik thuis ben altijd uit mijn tas.

Je kan me ook volgen op Instagram en Twitter.
Hugs and xXx.

As (almost) any other woman also I wear a  heavy bag thats containing a lot of things which I think I need. My bag I bought a few months ago at H&M, I’ve been looking for weeks for because i wanted a light bag with fringes.
Two weeks ago i cleaned it, because the receipts were obstructed my view in the bag. Are you curious look with me.

1. Samsung mini tablet if I or my sons are bored when we go somewhere.
2. Makeup bag with the makeup that I need throughout the day, will write a separate blog shortly.
3. Purse not really interesting but very important.
4. Of course these sunglasses I bought at the c & a.
5. Selfie stick purchased from the action such a cool toy to make picture.
6. Travalo with my favorite perfume.
7. Passport folder full of photographs of my children and the library cards of my sons.
8. Tissues yeah i have a cold ….
9. Mirror to touchup my makeup.
10. Tokens of my son’s soccer.
11. Handgel that I always use when I go to public venues and blisters patches.
12. Note book where I write my blog idea.
13. Pen that I need to write.
14. Receipts which are always in my bag.
15 Phone I always take with me when I go away.
16. An overview of my content.

Also, I’ve always got deodorant and my keys in my purse when I go away, but i used up my deodorant and my keys i take out of my bag when i get  home.

You can also follow me on Instagram and Twitter.
Hugs and xXx.

 

 

 

One thought on “Whats in my bag.

Leave a Reply

