Hema longer lasting lipstick.

Op zoek naar wat nieuwe kleuren lipstick kwam ik uit bij de longer lasting lipsticks van de Hema. Ik heb al meer lipproducten van de Hema en deze zijn eigenlijk altijd goed dus vandaar dat ik er 3 heb gekocht.
DSC_0113De Hema zegt: “De sterke dekking staat garant voor een langhoudende, mooie kleur op de lippen. De romige crèmeformule houdt de lippen ook de hele dag zacht en soepel. Intense kleurdekking, geeft niet af en ook in matte kleuren”.
Omdat de testers in de winkel nergens te vinden waren heb ik de kleuren uitgezocht vanaf de stikkers op de lipsticks.
DSC_0115
Als ik swatch zie je dan ook dat de kleuren niet helemaal overeen komen met de kleuren op de verpakking, op zich niet z’n ramp maar was wel fijn geweest om ze te kunnen testen voordat ik ze kocht. De kleuren hebben geen naam alleen maar een nr, ik heb gekozen voor de nr’s 01, 02 en 04.
DSC_0125
En dan testen maar, de lipstick is smal wat het makkelijk maakt om hem aan te brengen, ze dekken goed en hebben veel pigment. Ondanks het matte effect vind ik dat ze mijn lippen niet uitdrogen en ze blijven heel lang zitten. Ik vind ze super, ze kosten 3,50 en zijn in 7 kleuren te koop.0012Je kan me ook volgen op Instagram en Twitter.
Hugs and xXx.

Looking for some new lipstick’s I found the longer lasting lipsticks from the Hema. I have more lip products of the Hema and these are almost always good so that’s why I bought 3.
Hema says: “The strong coverage guarantees a long-lasting, beautiful color on the lips Creamy cream formula keeps lips well all day soft and supple Intense color cover, no staining, and also in matt colors…”
Because the testers in the store were nowhere to be found, I picked the colors from the stickers on the lipsticks.
When I swatch them you see that the colors do not perfectly match with the colors on the packaging, not a disaster but it would been nice to test them before I bought them. The colors have no name just a number, I chose the Number’s 01, 02 and 04.
The lipstick is narrow which makes it easy to put them on, they cover well and have a lot of pigment. Despite the matte effect I think they don’t dry out my lips and they sit very long. I think they’re super, they cost 3.50 and are available in 7 colors.

You can also follow me on Instagram and Twitter.
Hugs and xXx.

One thought on “Hema longer lasting lipstick.

Leave a Reply

