Ootd.

Mijn outfit van vandaag is lekker makkelijk, ik heb een afspraak, moet naar wat winkels en verder lekker thuis wat poetsen en bloggen.
20150615_085410
Mijn makeup look is van een palette die ik aan het uitproberen ben, binnen kort volgt de blog ervan. Lippen zijn 2 lip potloden.
20150615_141549      IMG_0822

T-shirt heb ik twee jaar geleden van iemand gekregen, voor degene die het niet kan lezen er staat “i’m in love with a blogger”.
De ripperd jeans heb ik vorig jaar zelf gemaakt van een oude, net iets te korte jeans die anders in de prullenbak was gegaan.
IMG_0825
   IMG_0815

Schoenen zijn mijn fake van’s van de Primarkt, geloof dat ze 8 euro kosten en zitten heerlijk.

Je kan me ook volgen op Instagram en Twitter.
Hugs and xXx.

My outfit today is pretty easy, I have one appointment, going to the store and nothing more then writhing some blogs. My makeup look is from a palette that I’m trying out.
T-shirt I got two years ago, for the ones who can’t read it it says “i’m in love with a blogger.”
The ripperd jeans I made last year, it’s an old, slightly too short jeans that had to go to the trash.
Shoes are my fake vans of the Primarkt, believe they cost 8 euros and are so comfy.

You can also follow me on Instagram and Twitter.
Hugs and xXx.

 

One thought on “Ootd.

Leave a Reply

