Veel rust en informatie.

Soms heb je gewoon van die weken die redelijk rustig zijn maar waarin je wel veel info krijgt, ik had afgelopen week z’n week. Op zaterdag ben ik met mijn vriend lekker de hele dag naar de sauna geweest, heerlijk z’n dag lekker alleen maar relaxen, eten, drinken en veel praten.
Mijn zoontje kreeg deze week eindlijk te horen dat hij was aangenomen op de school waar hij volgend jaar heen wil, omdat hij op bijzonder onderwijs zit duurt dat allemaal veel langer dan anders. Nu kan ook hij zich gaan voorbereiden op z’n nieuwe school en nog nog even genieten van de laatste weken op de basis school. Maar eerst ging hij van woensdag tot en met vrijdag met de klas op kamp, hij heeft de dagen afgeteld tot het zo ver was en heeft het super naar zijn zin gehad. Ze hebben veel spelletjes gedaan, lekker gesport, en heel weinig geslapen.
20150615_143407

Donderdag had ik sinds 4 maanden een gesprek met een psycholoog omdat ik zelf niet weet hoe ik mijn trauma moet verwerken en een plaats moet geven. Ik heb al eerder hulp gehad (ergens anders dan nu) maar dat was geen succes maar ik ga het toch weer proberen.
Na een gesprek van ruim 3 uur zijn we er achter dat er veel moet gebeuren, eerst gaan we proberen te zorgen dat ik me veilig voel zodat ik weer kan slapen, daarna kijken we of emdr dan wel een oplossing kan geven. Ook kreeg ik vandaag een brief van justitie er is een datum voor een proforma zitting gepland, deze keer kies ik ervoor om er niet heen te gaan, in de vorige rechtszaak ben ik na alle zitting geweest maar deze keer kan ik het gewoon niet aan, ik heb even te veel andere dingen die ik eerst moet doen. Ik word wel op de hoogte gebracht van die zitten en dan hoor ik ook wanneer de volgende zitting ongeveer zal plaats vinden.
De week hebben we afgesloten met al onze kinderen het weekend bij elkaar, altijd erg druk maar wel heel gezellig. Samen hebben wij 7 kinderen waarvan er van mij 2 niet meer thuis wonen, maar dan zijn er toch nog 5 kinderen met leeftijden tussen de 5 en 14 jaar. Een week vol info en vooral leuke dingen voor de kinderen.

Hugs and xXx.                                              
Volg me,
Instagram @justmemargret
Facebook Justmemargret
Twitter @justmemargret

Sometimes your week is reasonably quiet, but with a lot of info, last week was one of those weeks. On Saturday I went to the sauna with my boyfriend, i love the sauna all day just relaxing, eating, drinking and talking.
My son finally got the news that he’s accepted at the school he wants to go to next year, because he’s on special education it takes so much longer before they know if they are accepted it’s ridiculous. Now he can start to prepare for his new school and enjoy the last weeks of the primary school. But first he and his class went on school-camp from Wednesday to Friday and he had so much fun.They had a lot of games, many sport games, and very little sleep.

Thursday I had a conversation with a psychologist because I do not know how to handle my trauma. I’ve had help earlier (anywhere else) that was no success but i have to try again.
After a meeting of more than 3 hours we found out that i have a lot to work on, first we try to make sure I feel safe so I can sleep again, then we see whether EMDR can provide a solution. Today I received a letter from Justice that they scheduled a court date for a pro forma hearing, this time I choose to not go, in the previous trial, I have been to all the court date’s  but this time I can’t, I have too many other things I have to do first. I will be informed of how the hearing went, and when the next hearing will take place.
We ended the week with all our children together, always very busy but so nice. Together we have 7 children of which two no longer live at home, but there are still five children between the ages of 5 and 14 years. A week with lots of information and fun for the kids.

Hugs and xXx.
Follow me,
Instagram @justmemargret
Facebook Justmemargret
Twitter @justmemargret

 

Leave a Reply

