Een dag in snap/selfie’s.

Heb een druk maar heel gezellig weekend gehad, ben helaas vaak vergeten een foto te maken maar kan er toch een mooie blog van maken. Start de dag zoals eigenlijk altijd, douche, koffie en makeup.
Had a busy but great weekend, unfortunately i often forgot to take a picture but i think i have enough for a blog. Starting my day as alway, taking a shower, drinking my coffee and doing my makeup.
Snapchat-20150626073231
Dan is het tijd om naar therapy te gaan een uur lang hard sporten iets wat ik nog steeds twee tot drie keer per week doe.
Time to go to the gym, doing some exercises for my knee.
20150626_075245   Snapchat-20150626084813

Daarna even wat gespeeld met mn nieuwe tripod, hij bevalt goed nu nog even een goed lichtplan maken en een rustig plaats zoeken zodat ik wat filmpjes kan gaan maken. En natuurlijk op de computer even kijken hoe het resultaat eruit ziet.
After therapy i went home and played with my nieuw tripod for a while, all i need now is a good lighting plan and then i can start to make some clip. And of course i need to see how it looks on the computer.
Snapchat-20150626111306  20150626_122255

Na het eten nog even buiten in de zon gezeten en daarna omkleden en van mn dag makeup een mooie avond look gemaakt.
Atfer diner i enjoyed the sun for a while and then i transformed my day makeup into a nice evening look.
Snapchat-20150626025051   20150626_172422

Op vrijdag avond ben ik samen met mijn vriend naar Music on payday geweest helaas heb ik daar geen foto’s gemaakt, maar op zaterdag avond zijn wij naar Beach event geweest daar heb ik wel twee foto’s gemaakt.
Friday evening we went to Music on payday but i forgot to take picture’s, Saturday night we went to Beach event and there i took two picture’s.
20150627_204151   20150627_204202

Dit was een kleine greep uit mijn drukke weekend.
This was a little sneak peek in my weekend.

Hugs and xXx.
Follow me,
Instagram @justmemargret
Facebook Justmemargret
Twitter @justmemargret

Leave a Reply

