Ootd

Als het zo warm is heb ik thuis meestal gewoon mijn bikini aan, maar als ik bezoek krijg of weg moet draag ik iets makkelijks en luchtigs. Makeup draag ik altijd, dus eerst mijn makeup look.
Wen it’s so hot and im home I usually wear just my bikini, but when i have a appointment i put on something comfy.
I always wear makeup, so my first makeup look.
20150703_141547 copy

Het jurkje komt van de Primark, heel simpel maar als je er een dun riempje om doet en/of een leuk jasje heb je al gauw een leuke look.
The dress i bought at Primark  it simple but if you ad a little belt and/or a jacket you have a cute look to go out with.
20150703_122949
20150703_122949 copy

 

De ballerina’s heb ik twee jaar geleden bij Bovendeert Schoenen gekocht.
The shoe’s a bought 2 years ago at Bovendeert Shoe’s.

20150703_122823 copy
Hugs and xXx.
Follow me,
Instagram @justmemargret
Facebook Justmemargret
Twitter @justmemargret

 

Leave a Reply

