W7 Rock ‘n Roll eye shadow.

In de make-up look van 26 juni konden jullie hem al zien de Rock ‘n Roll eyeshadow, ik heb hem nu een paar keer gebruikt en dit is wat ik er van vind. Ik heb de eyeshadow gekregen maar weet dat hij te koop is bij o.a de op is op winkel, Big bazaar en online.
41331
Op de achterkant staat een ingrediënten lijstje, wat ik niet kan lezen, de kleur die ik heb bronze age. Het is een roll-on oogschaduw wat op zich wel apart is, de vraag is werkt het ook?
41332
Als ik hem swatch zie je meteen dat hij veel pigment heeft en dat er shimmer in zit, opzicht niets mis mee maar pas op met shimmer/glitters op oudere leeftijd want deze gaan in je rimpeltjes zitten en zorgen ervoor dat je rimpeltjes iets meer opvallen.
41333
Ik heb de oogschaduw een paar keer gedragen (zonder primer) en hij blijft echt de hele dag mooi zitten, makkelijk aan te brengen en blend ook goed. Doordat het een roll-on is verlies je geen product maar moet je misschien wel even wennen met aanbrengen, vind je de roll-on niets kan je altijd met je kwastje over de roller gaan en hem dan aanbrengen. Een echte aanrader.
20150622_124149    20150622_124151

Hugs and xXx.
Follow me,
Instagram @justmemargret
Facebook Justmemargret
Twitter @justmemargret

In the makeup look on 26 June you could see the the Rock ‘n Roll eyeshadow, I have used it a few times and this is what I think of it. The eyeshadow was a gift but i knows thats you can buy at the drugstore, Big Bazaar and online.
On the back is an ingredients list, I can’t read it, the color I have is bronze age. It is a roll-on eye shadow which in itself is different, the question is does it work?
If I swatch it  you can see that it has a lot of pigment and shimmer, now there’s nothing wrong with that but be careful with shimmer/glitter in older age because they go into your wrinkles and make them stand out a little bit more.
I worn the eyeshadow a couple of times (without primer) and it lasts all day, easy to apply and blends well. Because the roll-on you don’t lose product but you should probably get used to how you apply it, wen you don’t like roll-on you can always use your brush. Highly recommended.

Hugs and xXx.
Follow me,
Instagram @justmemargret
Facebook Justmemargret
Twitter @justmemargret

Leave a Reply

