Fa deodorant.

Deodorant is toch wel een must have beauty product, ik bedoel er is niets erger dan de geur van zweet,.. ieuww. Ik gebruik het elke dag en heb altijd een aantal flesjes staan. Als het nodig is zit er ook altijd een kleintje in mijn tas. Mijn favorite deodorants op het moment zijn deze drie van Fa.
41332Op de site van Fa kun je per deodorant lezen wat ze over te zeggen hebben in het algemeen zeggen ze over hun deodorant: “Met Fa fris de dag door! Als deospray of deoroller – de deodoranten van Fa bieden betrouwbare bescherming en verwennen je zintuigen met hun parfum”.
41333
Op de achterkant van de flesjes staat een lijst met ingrediënten en een kleine gebruiksaanwijzing, ook een waarschuwing ivm open vuur. Ik ben een fan van de Fa deodorants, ze ruiken altijd lekker, werken goed, hebben een redelijker prijs tussen de 1,99 en 2,98 en zijn bij elke drogist verkrijgbaar. Ook hebben ze van een aantal van hun deodorant een kleinere verpakking, die zijn handig voor in je tas.
41334

Hugs and xXx.
Follow me,
Instagram @justmemargret
Facebook Justmemargret
Twitter @justmemargret

Deodorant is surely a must-have beauty product, I mean there is nothing worse than the smell of sweat, .. ieuww. I use it every day and always have a few bottles. And if necessary there is always a little one in my bag. My favorite deodorants at the moment these three from Fa.
On the site of Fa you can read about what they have to say about each smell but in general they say about their deodorant: “With Fa fresh through the day as deo spray or roll-on deodorant – deodorants of the Fa provide reliable protection and indulge your senses with their perfume. ”
On the back of the bottles is a list of ingredients and a small manual, and a warning concerning fire. I’m a fan of the Fa deodorants, they always smell good, work well, have a reasonable price between 1.99 and 2.98 and are available at any drugstore. They also have some of their deodorant in a smaller package, which will be useful in your bag.

Hugs and xXx.
Follow me,
Instagram @justmemargret
Facebook Justmemargret
Twitter @justmemargret

 

5 thoughts on “Fa deodorant.

  1. Ik vind de buitenkant van de fa spuitbus er wat simpel uitzien. Het heeft een metalen coating en dat ziet er wat goedkoop uit vind ik. Dan denk je ook dat de geur wat gewoontjes is, of goedkoop. Ik heb de carebean Badschuim wel eens gebruikt en die vond ik wat goedkoop ruiken. Vroeger had je Fa met de geur van Limoenen en dat rook wel fris. Er is ook vaste zeep van Fa. Die deodorantspuitbus van Floral protect vind ik er wat minder goedkoop uitzien. Het zal wel een frisse geur zijn maar recht toe recht aan. Niet te ingewikkeld en hou het simpel, dat is de indruk die ik van deze deodorant krijg. Maar beter iets dan niets. Vooral die blauwe deo vind ik er wel goedkoop uitzien. Ik weet niet of het wel voor 24 uur werkt. dat is voor iedereen weer verschillend. Het staat er wel op dus je denkt dat het die belofte waarmaakt. Ik denk niet dat dat voor iedereen geldt.

  2. Die witte Deo van Fa vind ik er het leukst uitzien. Ook ga je af op het disign van een fles of van een toiletartikel. Het is alsof dat iets zegt over de inhoud. Of dat stel ik me zo voor. Je maakt er dan een voorstelling van van hoe dat zal zijn. Als de buitenkant er goedkoop uitziet dan denk ik dat de inhoud dat ook is. De prijs is wel voordelig. Ik denk dat iemand met een zwakke zweetproductie er wel bijna 24 uur mee fris kan blijven. Het hangt er van af wat je doet en na een actieve dag zou het wel eens minder lang kunnen werken dan dat er geschreven staat zoals 24 uur.

Leave a Reply

