Midnight kiss Bodylotion.

Vorig jaar kreeg ik van de zoon van mijn vriend een bodylotion cadeau, hij had hem gekocht bij de Primarkt. Ik heb hem een tijdje gebruikt maar omdat ik verschillende bodylotions gebruik was ik hem eigenlijk een beetje vergeten.
41331
Op de achterkant van de tube staan de ingrediënten, wat informatie over primark en natuurlijk het houdbaarheid potje, de tube bevat 200ml bodylotion. Hij staat niet op de site van de prikmarkt maar die is dan ook niet zo heel uitgebreid.
41332Een van mijn grootste problemen met bodylotion is dat ze vaak heel lang nodig hebben voordat ze helemaal zijn ingetrokken, waardoor het niet prettig is om jezelf aan te kleden. Deze bodylotion verbaasde me…. hij ruikt heerlijk, trekt snel in en maakt mijn huid super zacht.
41334Ik weet niet wat de bodylotion kost, maar de producten van de prikmarkt zijn altijd lowbudget dus ben je opzoek naar een goedkopen maar fijne bodylotion dan is dit een echte aanrader.

Hugs and xXx.
Follow me,
Instagram @justmemargret
Facebook Justmemargret
Twitter @justmemargret

Last year I got a bodylotion from my boyfriends son, he had bought it at the Primarkt. I used it for a while but because I use different body lotions I had forgotten that i had it.
On the back of the tube are the ingredients, some information about the Primarkt and, of course the little jar thats say’s how long you can use it. the tube contains 200ml body lotion. He is not on the site of the Primark but the site is not that detailed.
One of my biggest problems with body lotion is that they often need a long time before they are completely retracted, making it uncomfortable to dress yourself. This body lotion surprised me …. he smells delicious, quickly absorbed and makes my skin super soft.
I don’t know what the body lotion costs, but the products of the Primarkt are always low budget, so if you’re looking for a good  body lotion on a budget then this is highly recommended.

Hugs and xXx.
Follow me,
Instagram @justmemargret
Facebook Justmemargret
Twitter justmemargret

Leave a Reply

