Ootd.

Op zoek in mijn kast na een two-piece outfit kwam ik deze broek tegen, in dezelfde stijl een top heb ik niet dus heb ik hem gecombineerd met een simple zwart crop topje. Eerst mijn makeup die ik er bij draag.
Looking in my closet for a two-piece outfit I found these pants because i don’t have the same style top i combined it with a simple black crop top. First my makeup that I wear.
20150720_124046
De broek is een los model maar met strakke pijnen en een elastieke band bij de enkels, ik weet niet meer waar ik hem heb gekocht. Het shirtje komt van Primark.
The pants is a loose model with skinny legs and elastic on the ankles, don’t know where i bought it. The little top i got at Primark.
41333     41332

Mijn schoenen heb ik bij de bristol gekochte het zijn wedge peep-toe sandalen.
Shoe’s i got at Bristol they are wedge peep-toe scandals.
41331

Hugs and xXx.
Volg me,
Instagram @justmemargret
Facebook Justmemargret
Twitter @justmemargret

Leave a Reply

