NYC ultra last lipwear.

Bij de action zag ik deze lipsticks van NYC liggen, omdat ze ingepakt waren kon ik ze niet swatchen maar het zijn mooie kleuren dus heb ik ze toch meegenomen. Ik heb de kleuren 401caramel en 417 flirty.
DSC_0328
Op de site van Nyc zijn ze niet meer te vinden op de verpakking staat: Long-wearing, feather proof color. Op de achterkant van de verpakking staan de ingrediënten, en een korte beschrijving over hoe te gebruiken.DSC_0331

De verpakking is simpel, de doorzichtige dop zorgt ervoor dat je de kleur goed kan zien, maar geeft hem ook een goedkope uitstraling een zwarte dop had ik mooier gevonden. De caramel is een licht bruine kleur met een roze ondertoon. De flirty is een fuchsia roze met een blauwe ondertoon.
DSC_0337    DSC_0338

Beide kleuren vallen op de lippen wat lichter uit dan ik had verwacht, en beide kleuren hebben een metallic finish, waar ik persoonlijk niet van hou. Ze brengen makkelijk aan, de kleur blijft ongeveer 3-4 uur zitten en door dat de lipstick erg creamy zijn drogen ze je lippen niet uit. De lipsticks koste 0,99 en zijn te koop bij de action.
401caramel
Bovenste is de 401 caramel en de onderste is 417 flirty
417 flirty

Hugs and xXx.
Volg me,
Instagram @justmemargret
Facebook Justmemargret
Twitter @justmemargret

At the action I saw these lipsticks from NYC, because they were sealed I couldn’t swatch them but the colors looked beautiful so I brought them anyway. I have the color 401caramel 417 and flirty.
On the site of Nyc i couldn’t find them but on the package you can read: Long-wearing, feather-proof color. On the back of the pack are the ingredients, and a brief description on how to use.
The packaging is simple, the clear cap makes sure you can see the color, but also gives him a cheap image, i would have liked a black cap. The caramel is a light brown color with a pink undertone. The flirty is a fuchsia pink with a blue undertone.
Both colors are slightly lighter than I expected, and both colors have a metallic finish, which I personally do not like. They are easy to apply, the color remains about 3-4 hours and because the are very creamy lipsticks they don’t dry out your lips. The lipsticks are 0.99 and can be purchased at the action. Top is the 401 caramel and the bottom is 417 flirty

Hugs and xXx.
Follow me,
Instagram @justmemargret
Facebook Justmemargret
Twitter @justmemargret

 

 

Leave a Reply

