Botox vs medicijnen.

Ja ik laat botox spuiten in mijn frons en mijn voorhoofd, maar niet om mijn rimpels weg te werken maar tegen de hoofdpijn. Ik heb al zolang ik me kan herinneren hoofdpijn, inmiddels noemen ze het chronisch hoofdpijn ofwel iets waar niets aan gedaan kan worden en je dus gewoon mee moet leren leven.
Als jong meisje had ik al vaak hoofdpijn ik kreeg er paracetamol voor en hoopte dat het wel weg zou gaan, helaas was dat niet zo en werden de dagen met hoofdpijn steed meer en de pijn steeds erger. Na veel testen testen zoals o.a een hersenscan, oogtesten, verschillende medicijnen en jaren lang veel pijn werd mij verteld dat er niets aan te doen was. Dus slik ik al jaren pillen zoals paracetamol, ibuprofen en zaldiar, verschrikkelijk al die pillen maar soms was het zo erg dat het met medicijnen in ieder geval iets afzakte.
Totdat ik twee jaar geleden in contact kwam met een engelse makeup artist die mij vertelde dat hij al 5 jaar botox liet spuiten tegen zijn hoofdpijn, hij zei ook dat het niet bij iedereen werkt maar bij hem wel. Omdat ik niet graag zomaar iets in mn hoofd wil laten spuiten ben ik opzoek gegaan naar meer informatie, die is er niet veel maar er zijn wel meer mensen die het met of zonder resultaat, laten of hebben laten doen.
Helaas word het meestal niet vergoed door de verzekering, er zijn verzekeringen die het vergoeden maar daar zitten dan wel voorwaarden aan deze kun je opvragen bij je zorgverzekeraar, ik krijg het niet vergoed maar ben wel bezig met de verzekering om het misschien ooit vergoed te krijgen.
20150724_101551

Ik ga nu ongeveer een jaar na deze kliniek voor botox, ongeveer elke 4 maanden en ik ben er erg blij mee. Ik ben niet hoofdpijn vrij maar heb wel dagen dat ik geen hoofdpijn heb, en als ik het wel heb is de pijn een 3 ipv een 10 die ik eerst altijd had. Indien je erover na denk om het ook te doen laat je goed inlichten en kijk goed rond na een goede kliniek die weten wat ze doen. Vraag natuurlijk eerst even bij je verzekering of ze het vergoeden en wat de voorwaarden zijn. Maar onthoud goed dat botox niet voor iedereen met hoofdpijn de oplossing is.

Hugs and xXx.
Follow me,
Instagram @justmemargret
Facebook Justmemargret
Twitter @justmemargret

Yeah i use botox in my frown and my forehead, but not to remove my wrinkles but against headaches. I have for as long as I can remember headaches, now they call it chronic headache or something where nothing that can’t be helped so i have to live with it.
As a young girl I had headaches I got pain meds and hoped it would go away, unfortunately this was not. After manny tests such as a brain-scan eye tests, various medications and years of pain I was told that there was nothing to do. So I swallow pills for years such as paracetamol, ibuprofen and TRAMACET, terrible though these pills but sometimes it was so bad that the medication at least made it tolerable.
Until two years ago I came into contact with a British makeup artist who told me that he injects botox for 5 years now against his headaches, he also said that it doesn’t work for everybody but for him it works. Before i wanna put botox in my head i wanted to know everything about it, so I went looking for more information. Unfortunately botox won’t be covered by insurance, there are insurance policies that reimburse it only they have conditions that can be requested from your health care provider, I do not get it refunded but hope maybe one day i will.

I’m going to this clinic for Botox, about every 4 months and I am very happy with it. I’m not quite headache free but I have days that I have no headaches, and if I do have is the pain a 3 instead of a 10. If you think about getting botox then make sure your inform good and look around for a good clinic that know what they are doing. Check with your insurance if they reimburse and what the conditions are. But remember that Botox is not for everyone the solution against headaches.

Hugs and xXx.
Follow me,
Instagram @justmemargret 
Facebook Justmemargret
Twitter @justmemargret

2 thoughts on “Botox vs medicijnen.

Leave a Reply

