Essence I Love Extreme mascara.

Mijn makeup look is niet compleet zonder mascara, met mijn dagelijkse makeup draag ik altijd een gewone mascara en als ik ga zwemmen, na een feestje of gezellig een avondje ga uit draag ik altijd waterproof mascara. Mijn go to mascara al heel lang is de I Love Extreme mascara van essence.

DSC_0685

Op de website van essence staat: “het “gekke” zusje van de i love extreme mascara’s – voor nog meer volume! de diepzwarte, cremige textuur dekt elke individuele wimperhaar met kleur en het extra grote plastic borsteltje biedt sensationeel volume. de mascara is verpakt in de bekende i love-colors, maar zijn nu omgekeerd – de houder is in cool roze, met zwarte letters. opthalmologisch getest”.

DSC_0684

Het borsteltje is groot en van zachte plastic ook de haartjes zijn van plastic wat ervoor zorgt dat het je wimpers goed uit elkaar haalt tijdens het aanbrengen.

DSC_0689

De mascara breng makkelijk aan, blijft de hele dag mooie zitten en geeft mijn wimpers een mooie en volle look. Je kan hem in meerdere laagjes aanbrengen maar pas dan wel op dat je geen klontjes gaat krijgen. Een hele fijne mascara voor maar 2,79 de mascara is te koop bij het kruidvat.
Op de bovenste en de middelste foto heb ik links geen mascara – rechts wel, op de onderste heb ik op beide ogen mascara.

iloveextrememascara

Hugs and xXx.
Follow me,
Instagram @justmemargret
Facebook Justmemargret
Twitter @justmemargret
Snapchat justmemargret

My makeup look is not complete without mascara, with my daily makeup I always wear a regular mascara and if I go swimming, to a party or a evening out I always wear waterproof mascara. My go to mascara is the I Love Extreme mascara essence.
On the website of essence is: “it” crazy “sister of the i love extreme mascara – for even more volume to the deep black, creamy texture covers each individual lash with color and extra large plastic brush offers sensational volume mascara is packed. in the known i love-colors, but are now reversed – the container in cool pink with black letters ophthalmological tested. “. The brush is large and soft plastic are also the hairs are plastic which separate the lashes during application.
The mascara is easy to apply, lasts all day, sit pretty and gives my lashes a beautiful and rich look. You can put him in multiple layers but be careful that you don’t get any lumps. A very fine mascara for only 2.79, the mascara is for sale at Kruidvat.
On the top and the middle picture I have no mascara on the left – and mascara on the right, at the bottom I have mascara on both eyes.

Hugs and xXx.
Follow me,
Instagram @justmemargret
Facebook Justmemargret
Twitter @justmemargret
Snapchat justmemargret

 

Leave a Reply

