My B-Day look.

Zoals de titel al zegt vandaag een blog over mijn B-Day look, mijn verjaardag was gisteren, dit is wat ik aan had en mijn makeup van de dag.
As the title suggests today a blog about my B-Day look, my birthday was yesterday, this is what i wore and my makeup for that day.

20150817_112841    20150817_111921

BB creme- l’oreal paris als een lichte foundation.
Concealer palette- is van Coastal Scents voor onder mijn wenkbrauw.
Catrice liquid eyeliner – 010 Don’t leave Me
Sleek palette – Oh so special
NYC 943 smokey greens eyeshadow palette
NYC sky rise mascara
Essence – I love extreme mascara
Anastasia beverly hills dip brow in dark brown
Hema – longlasting Colour 103

De jurk die ik droeg is een van de cadeau’s die ik van mij vriend heb gehad, het is de maxi jurk Nhood van Coolcat. Mijn schoenen zijn fake vans van de Primark.
The dress I wore is one of the gifts I got from my boyfriend, it’s the maxi dress Nhood from Coolcat. My shoes are fake vans from Primark.
20150817_112206   20150817_112759

20150817_112605   20150817_112317

Nog een week genieten van de vakantie en dat ben ik weer terug met bloggen in het gewone ritme… als je nog vakantie hebt geniet geniet ervan.
Still one week to go and them I’m back blogging again in the normal rhythm ..enjoy your holiday.

Hugs and xXx.
Follow me,
Instagram justmemargret
Facebook Justmemargret
Twitter @justmemargret
Snapchat justmemargret

2 thoughts on “My B-Day look.

Leave a Reply

