Ootd.

De vakantie van mijn vriend is weer voorbij maar de kinderen hebben nog een week te gaan dus kan ik nog even genieten en wat rustig aan doen. Vandaag heb ik een ootd voor jullie beginnend met mijn makeup look, een “no makeup makeup look” gemaakt met het rose essence palette (blog over het palette volgt nog).

The holiday of my friend is over but the children have another week so I can still enjoy that. Today’s blog is a ootd starting with my makeup look, a no-makeup makeup look with the rose palette from essence (blog on the palette will follow).
20150821_124613Het jurkje heb ik twee jaar geleden gekocht en eigenlijk nooit aangehad, om vele reden dus toen ik laatst in mijn kast aan snuffelen was kwam ik het tegen en dacht met een mooie lange doorzichtige blouse zonde mouwen erover kan ik het jurkje wel aan.

The dress I bought two years ago and never actually worn it, for many reasons so when I found it in my closet i wanted to wear it with a long- no sleeves- sheer blouse.
20150821_12425320150821_124208

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De blouse heb ik op twee manieren gedragen,  los zodat het helemaal over mijn jurkje heen valt, en met een knoop zodat het mijn buikje bedekt. Mijn schoenen die dag waren mijn fake vans.

The blouse I wore two ways loose so it all falls on my dress , and buttoned so that it covered my belly. My shoes were my fake vans.
20150821_124427    20150821_124535

Hugs and xXx.
Follow me,
Instagram @justmemargret
Facebook Justmemargret
Twitter @justmemargret
Snapchat justmemargret

 

2 thoughts on “Ootd.

Leave a Reply

