Catrice Absolute Rose palette.

Wie mij volgt op snapchat heeft gezien dat ik vorige week 2 rose palette’s heb gekocht, een van essence en een van catrice vandaag een blog over het Absolute rose palette van Catrice.

DSC_0731 copy

Carice zegt: “Zes van de meest populaire kleuren van nu worden toegevoegd aan de Absolute Eyeshadow Palette collectie. Zachte nudes en trendy rosé tinten – soms mat en soms glinsterend – voor mooie, natuurlijke looks, individueel of in combinatie aangebracht. De prettige textuur overtuigt door de hoge pigmentatie”.

DSC_0733

Het palette is een standaard actrice palette daardoor altijd herkenbaar, het palette bevat 6 kleuren zowel matte en shimmer van een mooie highlighter tot een donker bruin.
Op de achter kant staat een voorbeeld van hoe je een mooie look kunt maken en nog een tip om een intensere look te creëren.
DSC_0735
De swatches zien er veelbelovend uit, goede pigmentatie, maar een swatch over de kleur heb je al meteen veel korreltje dus kijk uit met aanbrengen je krijgt hierdoor sneller fallout.

DSC_0736

DSC_0740

Ik heb het palette gebruikt en een paar looks gemaakt maar ik moet eerlijk zeggen dat het palette me een beetje tegen valt, bij het aanbrengen verlies je veel kleur, ook na het aanbrengen van meerdere lagen heb ik niet het idee dat ik voldoende kleur blijf zien. Voor mij dan ook een palette wat ik niet vaak zal gebruiken en zeker niet nog eens zal kopen.
Het palette is te koop bij de kruidvat en de trekpleister en kost 4,99.

20150822_133735   20150822_133749

Hugs and xXx.
Follow me,
Instagram @justmemargret
Facebook Justmemargret
Twitter @justmemargret
Snapchat justmemargret

Whoever follows me on chat snap saw that I bought two rose palette, one of essence and Catrice today a blog about Absolute rose palette of Catrice.
Carice says. “Six of the most popular colors are now added to the Absolute Eyeshadow Palette collection Soft nudes and trendy rosé hues – sometimes dull and sometimes sparkling – for beautiful, natural looks, individually or arranged in conjunction Pleasant texture convincing. by the high pigmentation. ”
The palette is a standard Catrice palette therefore always recognizable, the palette includes six colors both matte and shimmer from a beautiful highlighter to a dark brown. On the back side is an example of how to create a beautiful look and a tip to create a more intense look.
The swatches look promising, good pigmentation but a swatch of the color gives you immediately much grain so watch out with your application because this will give fallout.
I used the palette and made a few looks but I must honestly say that the palette for me is a bit disappointing, when applying you lose much color, even after applying multiple layers I still don’t see plenty of color. For me, a palette that I will not use very often and certainly never buy again. The palette is for sale at the fedex and the attraction and costs 4.99.

Hugs and xXx.
Follow me,
Instagram @justmemargret
Facebook Justmemargret
Twitter @justmemargret
Snapchat justmemargret

 

Leave a Reply

