Een dag in snap/selfie’s.

Afgelopen week hadden mijn kinderen nog steeds vakantie dus was een rustig week waarin we niet veel hebben gedaan. Heb van afgelopen vrijdag wat selfie’s en een snapchat dus zal daar een blog van maken. S’morgens heb ik eerst even een blog geschreven met op de achtergrond een live concert van Ed Sheeran…heerlijke muziek.

Last week my kids still had vacation so it was a quiet week in which we didn’t do much. From last Friday if have some selfie and snapchat so will create a blog from that. In the morning I first wrote a blog with on the background a live concert of Ed Sheeran … wonderful music.

Snapchat--8614625918128148234    Screenshot_2015-08-29-11-33-40
Daarna heb ik me vlug omgekleed en ben naar de Douglas gegaan omdat ik graag een andere foundation wilde. Volgende week zal ik een blog schrijven en filmpje uploaden met hoe,waarom en welke ik uiteindelijk heb gekocht.

Then I quickly changed clothes and went to the Douglas because I wanted a different foundation. Next week I will upload a video and write blog about how, why and what I eventually bought.

Screenshot_2015-08-29-11-45-36     20150828_132620

Ik heb de nieuwe foundation op laten doen en ik ben er erg blij mee, als je me volgt op snapchat heb je al een preview gehad van welke het is geworden. Daarna ben ik meteen weer na huis gegaan omdat ik de hele dag al erg dizzy was en dat ben ik ook de rest van de dag gebleven ..erg vervelend.

They put the foundation on my face and I’m very happy with it, if you follow me on snapchat you seen a preview of which i bought. Then I immediately went home because I was very dizzy and I stayed dizzy for the rest of the day.. very annoying.

Screenshot_2015-08-29-11-45-44    Snapchat-645322819150389255

Verder heb ik dan ook niets gedaan s’avond kwamen de kinderen van mijn vriend, we hebben tv gekeken en zijn we lekker oprijd naar bed gegaan. Niet echt een drukke dag maar we voelde ons beide niet echt goed dus een dagje relaxen is dan altijd lekker.

The rest of the day i didn’t do anything, my boyfriends children came for the weekend. We watched tv and have gone to bed on time. Not really a busy day but we both felt a little bit *blechgggg* so a relaxing day was nice.

Hugs and xXx.
Follow me,
Instagram @justmemargret
Facebook Justmemargret
Twitter @justmemargret
Snapchat justmemargret

Leave a Reply

