P.s Love liquid highlighter.

Vandaag een blog over de P.s Love liquid highlighter van de Primark, die ik een aantal week geleden heb gekocht en een paar keer heb gebruikt. De highlighter zit in een mooi doosje verpakt met aan de voorkant een venster zodat je het product kan zien.
DSC_0871

Op de achterkant van het doosje staat een -how to- wat handig kan zijn als je nog niet goed weet hoe je het moet of kan gebruiken. Of op de zijkant de ingrediënten staan weet ik niet want de foto was helaas niet goed gelukt en het doosje heb ik niet meer.
DSC_0873

Ik weet niet of ze hem in meer kleuren hebben want er lagen alleen maar de kleur die ik heb en op de site van Primark is niets te vinden over de highlighter, ik heb de kleur pink.
DSC_0884     DSC_0876

Dan een swatch…. niet slecht maar ik vraag me af of hij wel te zien is op mijn gezicht als ik mijn make-up op heb.

DSC_0885

Ik heb hem meerdere keren gebruikt en ik moet zeggen het is een beetje dubbel, hij brengt makkelijk aan, laat zich goed blenden maar je ziet hem bijna niet. Je kunt natuurlijk altijd meerder lagen aanbrengen maar dan vindt ik het niet meer prettig aanvoelen. Op de foto draag ik de highlighter op mijn neus, boven het hoogste punt van m’n wenkbrauwen en op mijn jukbeen. Ik denk dat hier geld dat je krijgt waar je voor betaald, ik zal hem niet opnieuw kopen. De P.s liquid highlighter kost 2,50 en is te koop bij Primark.
20150907_082657

Hugs and xXx.
Follow me,
Instagram @justmemargret
Facebook Justmemargret
Twitter @justmemargret
Snapchat justmemargret

Today, a blog about the Ps Love liquid highlighter from Primark, I bought a few weeks ago and have been used regularly. The highlighter is packed in a nice box with a front window so you can see the product. On the back of the box shows a total -how which can be useful if you do not know how to use it. I do not know if they have it in more colors because there were just the color I bought and on the site of Primark is nothing to find on the highlighter, I have the color pink. Then a swatch …. not bad but I wonder if he’ll show on my face when I have my makeup on

I’ve used it several times and I must say it is double, it’s easy to apply, blends well but you hardly see him. You can always layering more but I find it no longer feels comfortable. In the picture I’m wearing the highlighter on my nose, above the highest point of my eyebrows and my cheekbone. I think this is you get what you pay for, I personally will not buy it again. The Ps liquid highlighter costs 2.50 and can be bought at Primark.

Hugs and xXx.
Follow me,
Instagram @justmemargret
Facebook Justmemargret
Twitter @justmemargret
Snapchat justmemargret

Leave a Reply

