18 September 2014…

Vandaag een korte blog omdat ik even een paar dagen nodig heb om weer rust te vinden.
18 september 2014 is de dag dat ik letterlijk moest rennen en vechten voor mijn leven. Ik heb het overleefd maar het heeft mijn leven voorgoed veranderd. De zichtbare littekens zijn bijna allemaal genezen maar de emotionele littekens zullen nooit genezen, ik ben altijd bang en zal me nooit meer helmaal veilig voelen. Tijd geneest niet alles, het dwingt je te accepteren wat er is gebeurd…..
Dit is alles wat ik er nu over kwijt wil, omdat ik toch iets wil plaatsen staat hieronder een kort filmpje met mijn snapchats van de afgelopen week.

Today a short blog because i need a few day to get myself together again.
18 sept 2014….I litterly had to run and fight for my life…. I survived but my life has changed forever
My visible scars are almost heald but my emotional scars will never heal, I’ll always be scared and never feel safe again
Time doesn’t heal everything it forces you to accept what happened…..
This is all i want to say about it , but because i want to make the blog a little bit nice to read i’ll place a little video of my snapchat from last week.

Hugs and xXx.
Follow me,
Instagram @justmemargret
Facebook Justmemargret
Twitter @justmemargret
Snapchat justmemargret

Leave a Reply

