Ps makeup fixing spray.

Om je makeup de hele dag te laten zitten kun je een primer, poeder of een fixing spray gebruiken, fixing spray’s zijn verkrijgbaar van bijna elk makeup. Zelf gebruik ik niet altijd een fixing spray maar een paar weken geleden kwam ik er een tegen bij de Primark en die wilde ik natuurlijk uit proberen.

DSC_0815

Op het flesje staat: ” Sets makeup for a long-lasting finish. Oil free, does not clog pores and suitable for all skin types. Op de achterkant staat een “how to” en ingredienten.

DSC_0818

Als je de ingrediënten goed leest zie je dat er drijfgassen in het flesje zitten, wat mij dan weer het idee geeft dat ik deodorant of haarlak op mijn gezicht aan het spuiten ben maar we gaan hem gewoon uitproberen.
DSC_0816

Bij het openmaken ruik je al de bloemen geur, de parfum is erg sterk ik hoop dat ik niet de hele dag naar bloemetjes ruik….!! Je kan de spray goed gelijk verdelen over je gezicht en binnen een paar seconden voelt mijn gezicht weer droog aan. Ook vervaagd de bloemen lucht die er in zit snel wat wel fijn is anders zou ik hem zeker nooit meer gebruiken.

Snapchat--8669138611992362163

Ik heb geen echt goede foto’s gemaakt met en zonder de spray maar de snapchat hier boven is z’n 7 uur nadat ik de spray heb aangebracht gemaakt. Ik moet zeggen dat de spray best goed werkt mijn makeup zat nog op z’n plaats alleen begon mijn neus wat te glimmen. Al met al vind ik het geen slechte spray hij doet wat hij moet doen alleen zou ik hem niet normaal kopen, ik vind de sterke bloemetjes lucht echt niet prettig en word er zelfs misselijk van, ik heb hem een paar keer geprobeerd maar kan niet wennen aan die parfum lucht. De Ps makeup fixing spray is te krijgen bij de Primark en kost 2,50.

Hugs and xXx.
Follow me,
Instagram @justmemargret
Facebook Justmemargret
Twitter @justmemargret
Snapchat justmemargret

To make your makeup stay in place throughout the day, you can set it with a primer, powder or use a fixing spray, fixing sprays are available from almost any makeup brand. Personally, I do not always use a fixing spray but a few weeks ago, I saw one at Primark and I wanted to try out naturally. On the bottle: “.. Sets makeup for a long-lasting finish Oil free, does not clog pores and Suitable for all skin types. On the back is a” how to “and ingredients. If you read the ingredients you see that there are propellants in the bottle, which then gives me the idea that I am putting deodorant or hairspray on my face spray but we’ll just try it.

When i opened the bottle you can smell the flowers, the perfume is very strong, I hope I do not smell like flowers all day …. !! You can divide the good spray evenly over your face and within seconds my face feels dry again. The flowers sent that’s inside fade’s very quickly what it is fine otherwise I would certainly never use it. I have no really good pictures taken with and without the spray but the snapchat i took seven hours after I applied the spray. I must say that the spray works quite well my makeup was still in place only my nose started to shine a bit.
All in all I think it’s not a bad spray it does what it has to do only i’m not gonna buy it again, I think the strong flowery air is really uncomfortable, I tried it several times but could not get used to perfume. The Ps makeup fixing spray is for sale at the Primark and costs 2.50.

Hugs and xXx.
Follow me,
Instagram @justmemargret
Facebook Justmemargret
Twitter @justmemargret
Snapchat justmemargret

 

Leave a Reply

