Ootd.

Een dagje shoppen en bijkletsen met mijn jongste dochter, altijd gezellig beetje shoppen, wat eten en vooral veel kletsen over van alles. Mijn makeup is gewoon lekker basic.

Today i’m gonna shop and hangout with my youngest daughter, alway fun to do shopping, eating and lots of talking. My makeup is very basic.

20150918_101516

Mijn ripped jeans heb ik zelf gemaakt de jeans is van C&A. De broek paste eigenlijk net vandaar dat ik hem altijd omsla als ik korte schoenen eronder draag.

The ripped jeans i made last year from a old jeans, the jeans is from C&A. The jeans is a little to short so i alway roll them up a bit when i wear short boot or shoe’s.

20150918_101527     20150918_101636

Mijn top heb ik van de moeder van mijn vriend gekregen, hij zit super lekker en ik vind vooral de brede elastieke rand aan de boven en onderkant er leuk ook de knoopjes hebben een leuks steentje erin. Mijn schoenen heb ik twee jaar geleden gekocht bij van Haren het zijn suede wedge boots en aan de binnen en buiten kant een rits, de buitenste kan niet open.

My top I received from the mother of my boyfriend, I like the wide elastic edge at the top and bottom, the buttons have a nice little bling in them. My shoes I bought two years ago from van Haren the are suede wedge boots with on the inside and out side a zipper, the outside zipper can’t open.

20150918_101624    20150918_101645

Hugs and xXx.
Follow me,
Instagram @justmemargret
Facebook Justmemargret
Twitter @justmemargret
Snapchat justmemargret

 

 

 

Leave a Reply

