Happy girls are pretty eyeshadow palette.

Afgelopen week heb ik al een makeup look gefilmd met de Essence Happy girls are pretty lijn vandaag ga ik je mijn mening geven over het oogschaduw palette. Er zijn twee palette’s ik heb de 02 “Happiness is …Following your heart” gepakt omdat die kleuren me het meest aanspreken.
DSC_0905

Op de website van essence staat: ” prachtpalet. de oogschaduwpaletten zijn verkrijgbaar in twee versies met elk vijf kleuren: vanille, abrikoos, beige en drie verschillende bruintinten. een passende kleur voor ieder geluksmoment! het bolletje wol met de tekst “knit” (breien) danst over het hele palet en is een schattige eye-catcher”. En ook de ingrediënten staan vermeld op de website.
DSC_0914

Op de achterkant staat een kleine “how to” en wat uitleg over het palette.
DSC_0901

Dan de swatches….. de kleuren hebben genoeg pigment alleen de middelste valt een beetje tegen maar misschien als je hem aanbrengt met een primer…wie weet.
DSC_0921

Na een aantal look geprobeerd te hebben moet ik eerlijk zeggen dat het me een beetje tegen valt, de kleuren brengen makkelijk aan, blenden goed maar het resultaat is zo licht je moet de kleuren echt een aantal keer aanbrengen om een beetje goede pay-off te krijgen wat erg jammer is. Ik zal het palette dan ook niet nog eens kopen. Het palette is verkrijgbaar bij het kruidvat en trekpleister en kost 3,59

Hugs and xXx.
Follow me,
Instagram @justmemargret
Facebook Justmemargret
Twitter @justmemargret
Snapchat justmemargret

Last week I put up a makeup video about the Essence Happy girls are pretty line today I’m going to give you my opinion on the eye shadow palette. There are two palette, I have the 02 “Happiness is … Following your heart”  because those colors attracted me the most.
On the website of essence is: “. Splendor palette eyeshadow palettes are available in two versions, each with five colors:. Vanilla, apricot, beige and three different brown shades of a color appropriate for each moment of happiness the ball of wool with the text” knit “(knitting ) dances across the entire spectrum and is a sweet eye-catcher “. Also the ingredients are listed on the website. On the back is a little “how to” and some explanation about the palette.

Then the swatches ….. colors have enough pigment only the middle one is a bit disappointing but maybe if you use it with a primer … who knows. After several looks I must honestly say that it is a bit disappointing, the colors are easy to apply, blending well but the result is so light, you really need to pack on the colors to get some pay-off get which is a pity. Thats why I won’t buy the palette again. The palette is available at some drugstore’s and costs 3.59

Hugs and xXx.
Follow me,
Instagram @justmemargret
Facebook Justmemargret
Twitter @justmemargret
Snapchat justmemargret

 

2 thoughts on “Happy girls are pretty eyeshadow palette.

Leave a Reply

