Geen blog….

Ik ga even aan de blog werken, ik wil hem anders indelen, een ander schema en nog wat andere aanpassingen doen. Ook heb ik nog steeds geen nieuwe camera en dat zie je aan de kwaliteit van mijn foto’s en video’s, dus ga ik dit weekend opzoek naar een andere camera.
Zodra het allemaal is zoals ik het wil zullen de blogs en video’s weer online komen, ik geef mezelf een week de tijd om alles te regelen dus heel lang zal het niet duren. Wil je de aankomende week toch een beetje op de hoogte blijven volg me dan op twitter of snapchat…Tot over een week

.

20150926_124038

I’m going to work on the blog, I want to divide it differently, a different schedule and what other adjustments. Also, I still don’t have a new camera and it shows in the quality of my photos and videos, so I’m going to looking for another camera this weekend.
Once it’s all as I like it to be the blogs and videos will come back online, I give myself a week to arrange everything so it will not take very long. Want to know what im doing next week then follow me on twitter or snap chat … seeya in a week.

Hugs and xXx.
Follow me,
Instagram @justmemargret
Facebook Justmemargret
Twitter @justmemargret
Snapchat justmemargret

 

2 thoughts on “Geen blog….

Leave a Reply

